donderdag 17 januari 2008

over vorige stage

Ik loop vorige jaar een stage bij Payroll Services in Amsterdam
Payrolling betekent dat tijdelijke medewerkers bij ons op de loonlijst komen. Hierdoor loopt de opdrachtgever flink minder risico. Wij nemen bijvoorbeeld alle arbeidsrechtelijke risco’s over, heeft de opdrachtgever geen doorbetalingsplicht bij ziekte en bieden wij de opdrachtgever de ruimte om op basis van de payroll CAO voor onbepaalde tijd gebruik te maken van flexibele medewerkers.

Het bedrijf is een groot appartement met verschillende afdelingen, dat zijn:
- Back office
- Receptionele/facilitaire zaken
- Boekhouding
- Directie
- Administratie
- Service desk
- Payroll accounting
- Relatiebeheer
- Debiteurenbewaking
- Marketing/communicatie

Ik loop stage bij de afdeling van receptie en Back office.
Mijn werkzaamheden op deze afdeling zijn postverwerking, archiveren, catering, computervaardigheden en brochures maken.

Mijn positief punten zijn verantwoordelijkheid, doorzettingsvermogen, omgangsvormen en collega’s zijn.
Mijn negatieve punten zijn communiceren en kritisch naar jezelf kijken.

Geen opmerkingen: