donderdag 17 januari 2008

over de toekomst

Mijn toekomst is dat ik met getrouwde man samen wonen in een leuk huis met goede banen en goed leven leiden.
Ik studeer eerst door tot niveau 4 en daarna kijk ik wel of ik naar HBO kan.
Als ik diploma van eind krijgt, zoek ik een leuke en vaste baan tot ik geld genoeg hebt voor dingen die je kan kopen.
Als het goed gaat dan begin ik met man trouwen en leuke kinderen krijgen enzovoort zoals wat er in verwachten staat.
Over paar jaar later ga ik misschien een eigen bedrijf inrichten.
Want me ouders hebben ook eigen bedrijven van Textiel. Ik weet niet of ik boekhouden wil worden. Want het is moeilijk en lastig met zoveel papieren. Ik wil wel graag een administratie maar dan op andere opleiding zoals administrateur of bank/verzekering of accountant. Zo dingen wil ik het wel maar boekhouden is het beetje irritant.

Geen opmerkingen: