maandag 2 juni 2008

goede en slechte punten


Waar ik nu stage loopt is erg leerzaam. ik leert daar heel veel van zoals Exact programma van boekhouding inkoop, verkoop, bank en kasboek.



ik heb ook post gefrankeerd computervaardigheden, archiveren en mappen sorteren enzovoort.

hier leer ik meer dan vorige stage in Amsterdam Payroll Services. Op vorige stage werk ik alleen maar post frankeren, opruimen en archiveren. het is best wel saaie werk en je leert het ook niet. ik ben wel blij dat ik deze stage heeft gekozen maar wel irritant want ik woon in zaandam en stage ligt in Huizen. dat is best wel lange afstand.



maar gelukkig is de stage waar ik loopt heeft veel geplezierd en geen zware werk.



ik heb 3 aardige zorgvuldige en vriendelijke collega's.

ik kan goed met de collega's opschieten, samenwerken en comunicatie.



het is geslaagde bedrijf!!

Geen opmerkingen: